İstiklal Mah. Gazi Cad. No:45 İç Kapı No:1 Esenyurt/İSTANBUL

Hizmet Anlayışımız

Hizmet Anlayışımız

Personel Taşımacılık sektöründe müşteri hizmet verilen taraf, sürücü ise firma tarafı olarak görülmektedir. Daha da açacak olursak sürücü ile firma müşteriye hizmet etmekte olan taraf, müşteri karşı taraftır. Müşterinin ekstra istekleri ise "angarya" tabir edilen istekler olarak benimsenmektedir. Bu durum personel taşıma taşıma firmalarının sürücü açısından hizmete yaklaşım göstermesinden kaynaklanmaktadır.

Eğer hizmet veren firmanın kadrosu yetersiz ve ehil olmayan kişilerden oluşuyorsa, günlük rutin hizmetler muhakkak ki firmanın enerjisinin çoğunu alacaktır. Bu nedenle firmalardan gelen ek araç, güzergah planlama, toplantı ve sürücü bilgisi temini gibi hizmetler firma personeline hizmetin dışında iş yükü olarak görünecektir.

Emenler Turizm hizmete müşteri gözü ile bakar, müşterilerin ekstra istekleri hizmetin ana unsurudur ve hizmet Emenler Turizm çalışanları için tekdüze değildir. Ek hizmetlerde uzman personel sizler daha hizmet hakkında istekte bulunmadan ip uçlarına göre hareket ederek sizlere alınacak hizmetle ilgili teklifte bulunurlar.

Emenler Turizm müşteri memnuniyeti indeksi ölçümlerine önem vermektedir. 7/24 telefon desteği ve müşteri temsilcilerinden alınan saha desteği konusunda anket çalışmaları yapılarak performans ölçümü sağlanmakta, sonuçlar müşteriler ile paylaşılmaktadır.